Viofo A119 A119S A119PRO artefakty, krzaki, brak obrazu, nie nagrywa. Rozwiązanie problemu
Data dodania: 23-08-2018
Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Poradniki
Raz na jakiś czas dostajemy paczkę w której znajduje się kamera VIOFO z serii A119, A119S czy A119PRO w której na ekranie występują kolorowe piksele tzw. artefakty. Rozwiązanie problemu jest banalne i szybkie, nie ma potrzeby odsyłać kamery na gwarancję w takim przypadku chyba, że ten problem pojawia się regularnie.
Aby "naprawić" kamerę wystarczy zaktualizować jej oprogramowanie układowe tzw. firmware. Pliki i instrukcję do danego modelu znajdziecie na stronie dystrybutora:
http://www.viofo.pl/oprogramowanie-do-kamer
Jeśli nie jesteś pewny / pewna jaki masz model kamery spójrz na pudełko lub numer seryjny w który VIOFO wkomponowało model np. S/N: A119SV2XXXXXXXXX oznacza, że mamy do czynienia z kamerą A119S.
Ta sama kamera przed i po aktualizacji:
http://www.viofo.pl/oprogramowanie-do-kamer
Jeśli nie jesteś pewny / pewna jaki masz model kamery spójrz na pudełko lub numer seryjny w który VIOFO wkomponowało model np. S/N: A119SV2XXXXXXXXX oznacza, że mamy do czynienia z kamerą A119S.
Ta sama kamera przed i po aktualizacji:
Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Poradniki