Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
    Strona główna » Poradniki » Viofo A119 A119S A119PRO artefakty, krzaki, brak obrazu, nie nagrywa. Rozwiązanie problemu

    Viofo A119 A119S A119PRO artefakty, krzaki, brak obrazu, nie nagrywa. Rozwiązanie problemu

    Data dodania: 23-08-2018
    altRaz na jakiś czas dostajemy paczkę w której znajduje się kamera VIOFO z serii A119, A119S czy A119PRO w której na ekranie występują kolorowe piksele tzw. artefakty. Rozwiązanie problemu jest banalne i szybkie, nie ma potrzeby odsyłać kamery na gwarancję w takim przypadku chyba, że ten problem pojawia się regularnie.


    Aby "naprawić" kamerę wystarczy zaktualizować jej oprogramowanie układowe tzw. firmware. Pliki i instrukcję do danego modelu znajdziecie na stronie dystrybutora:

    http://www.viofo.pl/oprogramowanie-do-kamer

    Jeśli nie jesteś pewny / pewna jaki masz model kamery spójrz na pudełko lub numer seryjny w który VIOFO wkomponowało model np. S/N: A119SV2XXXXXXXXX oznacza, że mamy do czynienia z kamerą A119S.

    Ta sama kamera przed i po aktualizacji:


     
    alt alt

    Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Poradniki

    PRODUCENCI

    CAREUD
    COBAN
    Dienmern
    EJEAS
    GoodRAM
    IMILAB LABORATORY
    Inny
    INSKAM
    LINBELL
    MBG Line
    MBGsport
    NexDIAG
    NVISION
    SAMSUNG
    SanDisk
    SLICAN
    Top-LIGHT
    TOPHUNT
    VIOFO
    VSON
    Newsletter

     

    Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
    Nie pokazuj więcej tego komunikatu